Субота, 17.11.2018, 23:23
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас, Гість
 

 

 

 Котеленець Марина Григорівна

 Музичний керівник ДНЗ № 25

 Стаж роботи : 13 років

 Закінчила Прилуцьке педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільне виховання» і здобула кваліфікацію вихователя та організатора музичної діяльності дошкільного закладу. 

 Ніжинський педагогічний інститут і отримала повну вищу освіту та отримала кваліфікацію організатора дошкільного виховання.

 Педагогічне кредо: У кожної дитини є сонце, тільки не треба його гасити

 Працюю над проблемою «Розвиток танцювальної творчості засобами музичного мистецтва».

                                                                                            

 

                  Потіпака Олена Анатоліївна

 Музичний керівник ДНЗ № 25

 Пед. стаж роботи : 14 років

 Закінчила педагогічне училище імені І. Я. Франка, отримала спеціальність: вихователь і музичний керівник.  Вищу освіту здобула в педагогічному інституті імені М. Гоголя м. Ніжин.  Працювали 7 років у ДНЗ №10. З 2008 року працює в ДНЗ №25 на посаді музичного керівника. Спеціаліст І категорії.

 Педагогічне кредо:  Дитина – це не посудина, яку потрібно заповнити, дитина  – факел, який треба  запалити.

 Працюю над проблемою: «Спів як основний вид музичної діяльності дошкільників»

 

 

Шлях в світі прекрасного починається дуже рано.  Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, відвертою, могла творити добрі вчинки та співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі, оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси є мистецтво.

Нікого не потрібно переконувати у важливості музичного розвитку дошкільника. Саме музика знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом.

 

 

Музичне заняття, як ніяке інше, дає можливість для розвитку творчих навичок.

 

  

 

 

Велике поле для фантазії дає ігрова творчість, яка щільно змикається з театральною та гра на дитячих інструментах. 

 

Дуже часто діти створюють свої маленькі шедеври використовуючи музичні інструменти виготовлені за методикою К. Орфа.

 

З великим інтересом діти виконують танцювальні рухи перетворюючись в сніжинок, листочків, квіточок та різноманітних казкових героїв.

   

Що ж радує дітей найбільше? Гра! Вона   є одним із найцікавіших видів музичної діяльності. Саме через гру діти  розширюють і закріплюють знання з музичного розвитку.

 

Свята та розваги  завжди радують дітей, створюють у них бадьорий, веселий настрій та мають велике навчальне й виховне значення. Вони сприяють організації дружнього дитячого колективу.         Велику радість приносять дітям герої , які з’являються на вечорах дозвілля. Ці казкові дійства, допомагають дітям вірити в казку.