Неділя, 19.08.2018, 15:16
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас, Гість
 

 

 П Е Д А Г О Г І Ч Н И Й    Д О С В І Д

Бойко Валентини Володимирівни

        Пропоновані методичні рекомендації – системне дослідження використання інформаційних технологій, зокрема, веб – квесту в освітньому просторі дошкільного навчального закладу.

    Методичні рекомендації розраховано для використання у роботі методичної служби та інших фахівців дошкільної освіти.

 

 П Е Д А Г О Г І Ч Н И Й   Д О С В І Д

Ляшенко Тетяни Петрівни

   В методичних  рекомендаціях розміщенні матеріали з  використанням інноваційних технологій під час корекційної роботи з дітьми, які мають порушення зору,  викладений  зміст  корекційної роботи з дітьми в II половину дня відповідно тематичного планування.

   Методичні  рекомендації   стануть  у  пригоді вихователям та тифлопедагогам спеціальних дошкільних закладів та спеціальних груп для дітей з порушеннями зору при дошкільних навчальних закладах загального типу.

 

 П Е Д А Г О Г І Ч Н И Й   Д О С В І Д

Карцевої Світлани Андріївни

  Видання містить інформаційний  матеріал та розробки ігор, вправ, підбір наочного матеріалу для практичних вправлянь, систему дидактичних ігор з використанням нетрадиційних матеріалів та корисні поради батькам щодо використання методики М. Монтессорі для розвитку життєвої компетентності дітей раннього віку.

Методичні рекомендації адресовані вихователям дошкільних навчальних закладів та зацікавленим батькам.

    П Е Д А Г О Г І Ч Н И Й Д О С В І Д

  Брусиловець Наталії Григорівни

 

     Уданих методичних рекомендаціях наведені поради до використання інноваційної технології ТРВЗ.

     Методичні рекомендації вміщують систему дидактичних ігор з використанням методів ТРВЗ відповідно блочно-тематичного планування в старшій групі.

     Методичні декомендації адресовані вихователям дошкільних закладів.

 

П Е Д А Г О Г І Ч Н И Й   Д О С В І Д

Котеленець Марина Григорівна

    Методичні рекомендації містять теоретичний матеріал, який допоможе музичним керівникам та вихователям дошкільних навчальних закладів під час використання методики Карла Орфа в роботі з дітьми.