Неділя, 19.08.2018, 15:17
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас, Гість
 

 

Охріменко Людмила Олексіївна – 

інструктор з фізичної культури

Педагогічний стаж – 2 роки.

Освіта: Чернігівський національний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка

Педагогічне кредо:

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання».                                                                             

  В. Сухомлинський 

 

 Рухлива гра – один із важливих засобів всебічного виховання дітей дошкільного віку. Її характерна особливість – комплексність дії на організм і на всі його сторони. В грі одночасно здійснюється фізичне, моральне і  трудове виховання.


Активна рухова діяльність ігрового характеру і позитивні емоції, які вона викликає підсилюють всі фізіологічні процеси в організмі. Непередбачувані ситуації, які виникають в грі, привчають дітей використовувати набуті рухові навички.

 Під час гри діти діють по правилах, які для всіх є обов’язковими. Правила регулюють поведінку гравців і сприяють розвитку взаємодопомоги, колективізму, чесності, дисциплінованості. Разом з цим необхідність виконувати правила, а також долати перешкоди, сприяють вихованню вольових якостей – витримці, сміливості, рішучості, умінням справлятися з негативними емоціями.

 

 

Ігри допомагають дитині розширити і поглибити свої знання про навколишній світ. Виконуючи різні ролі, дії, діти практично використовують свої знання про повадки тварин, птахів, про явища природи, засоби пересування про сучасну техніку. В процесі ігор виникає можливість для розвитку мови.

     В рухливих іграх створюються найбільш позитивні умови для розвитку фізичних якостей. Зацікавлені сюжетом гри, діти можуть виконувати один і той же рух багато разів не помічаючи втоми. А це призводить до розвитку витривалості. 

 

Дуже полюбляють малюки народні ігри, ігри – забави, хороводні ігри, атракціони. В іграх – забавах, атракціонах рухові завдання виконуються в незвичних умовах і часто включають елементи змагань. При цьому декілька дітей виконують рухові завдання, решта дітей глядачі.

  Велике фізичне навантаження діти отримують під час ігор спортивного характеру (городки, бадмінтон, настільний теніс, футбол, хокей). В дитячому садку використовуються елементи цих ігор і діти граються за спрощеними правилами.