Охріменко Людмила Олексіївна –
інструктор з фізичної культури
Педагогічний стаж – 2 роки.
Освіта: Чернігівський національний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка
Педагогічне кредо:
«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання».
В. Сухомлинський
Активна рухова діяльність ігрового характеру і позитивні емоції, які вона викликає підсилюють всі фізіологічні процеси в організмі. Непередбачувані ситуації, які виникають в грі, привчають дітей використовувати набуті рухові навички.
Під час гри діти діють по правилах, які для всіх є обов’язковими. Правила регулюють поведінку гравців і сприяють розвитку взаємодопомоги, колективізму, чесності, дисциплінованості. Разом з цим необхідність виконувати правила, а також долати перешкоди, сприяють вихованню вольових якостей – витримці, сміливості, рішучості, умінням справлятися з негативними емоціями.
Ігри допомагають дитині розширити і поглибити свої знання про навколишній світ. Виконуючи різні ролі, дії, діти практично використовують свої знання про повадки тварин, птахів, про явища природи, засоби пересування про сучасну техніку. В процесі ігор виникає можливість для розвитку мови.
В рухливих іграх створюються найбільш позитивні умови для розвитку фізичних якостей. Зацікавлені сюжетом гри, діти можуть виконувати один і той же рух багато разів не помічаючи втоми. А це призводить до розвитку витривалості.
Дуже полюбляють малюки народні ігри, ігри – забави, хороводні ігри, атракціони. В іграх – забавах, атракціонах рухові завдання виконуються в незвичних умовах і часто включають елементи змагань. При цьому декілька дітей виконують рухові завдання, решта дітей глядачі.
Велике фізичне навантаження діти отримують під час ігор спортивного характеру (городки, бадмінтон, настільний теніс, футбол, хокей). В дитячому садку використовуються елементи цих ігор і діти граються за спрощеними правилами.